Personalistika od A do Z Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení ...
Cena s DPH : | 599,00 CZK |
Cena bez DPH : | 520,90 CZK |
DPH: | 15 % |
Dostupnost: | 1 - 2 týdny |
Personalistika od A do Z
Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí. Pro zaměstnavatele se stává stále větší výzvou to, jak získat – a především, jak si udržet – „dobře pracující zaměstnance“.
Předkládaná publikace pomáhá zaměstnavatelům porozumět zaměstnaneckým vztahům. Za posledních 40 let totiž vznikl obrovský posun od vztahu „pán-sluha“ k přístupu, který lze přirovnat k partnerství. Ti, kteří vnímají „partnerství“ jako příliš silný výraz, by si měli položit otázku, zda „lze něčeho v mé firmě dosáhnout bez zaměstnanců?“.
Kniha je určena manažerům a personalistům. Nabídne jim 70 nejdůležitějších termínů z oblasti personalistiky, které by měli nejen znát, ale především jim rozumět. Hesla jsou řazena abecedně a u každého následuje podrobný výklad s příklady z praxe (jaké skutečnosti se daný pojem týká). Termíny jsou navíc v řadě propojeny klíčovým odkazem. Čtenář si tak vytvoří komplexní pohled.
Český termín má u sebe uveden anglický ekvivalent. Uživatel si tedy rozšíří svůj slovník.
Věříme, že kniha pomůže manažerům orientovat se v názvosloví, ale i hlouběji v hierarchii a propojení jednotlivých pojmů týkajících se řízení a vedení lidí.
Formát:167x225 mm - vázaná s laminovaným potahem
Počet stran: 320
Personalistika od A do Z Personalistika od A do Z Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí. Pro zaměstnavatele se stává stále větší výzvou ...