Řízení a marketing firmy v éře turbulencí Chaotika Chaotika Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a ...
Cena s DPH : | 399,00 CZK |
Cena bez DPH : | 347,00 CZK |
DPH: | 15 % |
Dostupnost: | 1 týden |
Chaotika
Chaotika Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných turbulencí, v níž se rizika i příležitosti rychle šíří po celém světě. Je vaše firma připravena na příští šok?
I v relativně klidných mezidobích prosperity neúnavně panuje nadměrná konkurence. Vedle každodenních problémů spojených s konkurenčním prostředím a střídáním obvyklých hospodářských cyklů se tak šéfové a manažeři firem musí naučit rozpoznávat zvýšený výskyt větších i menších poruch ohrožujících jejich podnikatelské plány. Potřebují proto nové strategie, jimiž se budou chránit a díky nimž budou moci využít příležitosti, které se nepochybně objeví.
V knize Chaotika představují uznávaní podnikoví stratégové Philip Kotler a John Caslione mnoho detailních poznatků směřujících nejen k pouhému přežití firmy v globální ekonomické krizi, ale zejména k nastartování prosperity pro mnohé další konjunktury a poklesy, které ji čekají. Jádrem je představení systému řízení chaosu, usilujícího o minimalizaci zranitelnosti firmy a maximální využití naskýtajících se příležitostí – a tím i získání náskoku před konkurenty, kteří se uchylují k zastaralé taktice všeobecné paniky a plošných škrtů. Tento systém vám pomůže zcela přehodnotit své manažerské a marketingové přístupy v době recese a turbulencí trhů.
Respektovaní autoři vám zde předkládají příklady a návody, jak:
- zavést systém včasného varování odhalující první náznaky převratných změn, včetně inovací a šoků, na něž musí firma reagovat,
- vytvářet nejpesimisičtější, nejoptimističtější a nejpravděpodobnější scénáře, včetně příslušných strategií pro efektivní zvládnutí každé z možných situací,
- strategicky snižovat náklady a zvyšovat efektivitu v jednotlivých odděleních: finančním, informačních technologií, výrobním, nákupu a lidských zdrojů,
- ochránit svůj tržní podíl v klíčových zákaznických segmentech bez potřeby ohromných rozpočtů na výzkum trhu a marketing,
- zkrátit strategické plánování do kratších, tříměsíčních cyklů umožňujících adekvátně reagovat na aktuální stav firmy a okolního prostředí,
- předcházet potenciálně katastrofálním důsledkům opuštění zásadních principů.
Jako skvěle načasovaná, praktická a přesvědčivá kniha je Chaotika nepostradatelným návodem pro vedoucí představitele firem usilujících o přežití současných ekonomických bouří a toužících po udržení prosperity během všech dalších turbulencí, které jsou před námi.
Osobnosti světového i českého byznysu ke knize Chaotika:
„Převratná kniha pro bezprecedentní dobu. Měla by být povinnou četbou pro všechny manažery v dnešním chaotickém světě.“
– Marshall Goldsmith, autor businessových bestsellerů What Got You Here Won‘t Get You There a Succession: Are You Ready?
„Pan Kotler jako první pojmenovává novou ekonomickou situaci a nebojí se tvrzení, že to už na trzích nikdy nebude jako dříve. Kromě obecných pravidel dokázal vystihnout konkrétní chyby a tahy, které by manažeři a ředitelé firem určitě neměli dělat.“
– Tomáš Krýsl, Office & Marketing Manager, Xerox Czech Republic & Slovakia
„Aktuálnost Kotlera a Caslioneho je dokonalá. Chaotika nabízí úžasný pohled na naši novou normalitu turbulence a nejistoty – kterou většina firem není připravena zvládat. Je skvělým strategickým manuálem pro vedoucí představitele firem a jejich organizace ke zvládání a překonávání všech krizí jak dnes, tak v nastupující ‚éře turbulencí‘.“
– Ferdinando „Nani“ Falco Beccalli, prezident a CEO, General Electric
„Kdo se zabývá podnikáním, managementem a marketingem, měl by se s knihou Chaotika náležitě seznámit. Přichází totiž v pravou chvíli, kdy si konečně začínáme naplno uvědomovat, že šoky, chaos a turbulence se stávají určující normalitou našeho světa.“
Miroslav Foret, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, autor knih Marketingový průzkum, Marketingová komunikace, Jak komunikovat se zákazníkem aj.
„Když je obloha nejtemnější, září nejsilnější hvězdy nejjasněji. V korporátním světě jsou jimi společnosti se strategickým zaměřením – ne ty, jež se uchylují k hysterickým plošným škrtům. Na potemnělé obloze marketingu je naší nejzářivější hvězdou Philip Kotler. Společně se stratégem Johnem Caslionem vytvořili tuto výjimečnou, aktuální a praktickou knihu, s níž provedete firmu turbulentními časy. Zachovejte se podle ní.“
– Emeritní profesor Malcolm McDonald, Cranfield University School of Management, Velká Británie, autor knihy Creating a Company for Customers
„Autoři v knize symbolicky nazvané Chaotika ukazují způsob, jak odhalovat kritické změny prostředí, jak plánovat budoucí období pomocí scénářů v častějších periodách, šetřit náklady, ale zároveň nevynechat nové příležitosti, nezbavovat se talentů a dlouhodobých partnerství. Kniha je velmi inspirativním čtením pro každého, kdo chce být úspěšný v nové době – době chaosu.“
– Mgr. Jakub Nosek, MBA, Atwave Consulting
„Tato kniha musí být povinnou četbou pro každého, kdo chce být úspěšný v dynamicky se měnících podmínkách nového ekonomického prostředí v dnešní době.“
– David Krajný, CEO, RE/MAX Czech/Slovak Republic
O autorech
O autorech:
Philip Kotler je předním světovým expertem v oblasti praktických marketingových strategií, mnohými považován za otce moderního marketingu. Nedávno vyšlo 13. vydání jeho stěžejní knihy Marketing Management, která je již dlouhá léta nejpoužívanější učebnicí pro výuku marketingu v rámci MBA programů po celém světě. Z jeho dalších knih lze jmenovat Marketing Models, Principles of Marketing, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Social Marketing, Marketing Places, Corporate Social Responsibility, kromě nich napsal asi 30 dalších knih. V rámci svého výzkumu se zabývá strategickým marketingem, inovacemi, marketingem na spotřebním i B2B trhu, marketingem služeb, distribucí, e-marketingem a společenským marketingem. Pracoval jako konzultant pro IBM, Bank of America, Merck, Ford, General Electric, Honeywell a mnoho dalších společností. Obdržel 12 čestných doktorátů z předních univerzit ve Spojených státech a v zahraničí, včetně „S. C. Johnson & Son distinguished profesor“ mezinárodního marketingu na Kellogg School of Management při Northwestern University.
John A. Caslione je uznávaným odborníkem na globální ekonomiku, pomáhal zavádět podnikové strategie v 88 zemích na 6 kontinentech. Pracuje jako poradce pro velké a střední společnosti včetně ABB, Becton-Dickenson Biosciences, Caltex Lubricants, ExxonMobil, GE, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, IBM a Philips N.V. Je zakladatelem a prezidentem globální poradenské společnosti GSC Business Capital LLC, zabývající se fúzemi a akvizicemi a byl rovněž zakladatelem a prezidentem společnosti Andrew-Ward International, zabývající se poradenstvím v oblasti managementu. Vystupuje na mnoha konferencích po celém světě a působí jako hostující profesor na Kellogg School of Management při Northwestern University, kde přednáší o globální ekonomice, globálním marketingu a globálním rozvoji podnikání, včetně rozvíjejících se trhů. Je autorem čtyř knih zabývajících se globalizací a tvorbou globálních podnikatelských strategií. Svůj titul MBA získal na University of New York (Buffalo) a titul doktora práv na Chicago-Kent College of Law (Chicago). Je zakládajícím členem prvního anglicky mluvícího členského klubu Rotary International ve Frankfurtu, vzniklého v roce 2006.
Formát: 167x225 mm - vázaná s laminovaným potahem
Počet stran:216
Datum vydání: 16.09.2009
Chaotika Řízení a marketing firmy v éře turbulencí Chaotika Chaotika Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná ...